niedziela, 13 kwietnia 2014

Świeżo upieczone rzeczy :3

Heju to Grażyna! Dzisiaj jak wiadomo niedziela czyli wpadłam na genialny pomysł, żeby upiec moje rzeczy! I oczywiście ten cały skomplikowany proces xd mam 3 różne modeliny, i musiałam obliczyć średnią temperatury pieczenia oraz średnią długość czasu pieczenia. Matma rządzi xD Potem jak upiekłam to użyłam pierwszy raz mojego FimoLiquid i parę innych rzeczy (w sensie akryle i koraliki). Teraz wam je pokażę. Jesteście gotowi...?

Tu mamy moje rzeczy przed upieczeniem xD
I tu są na półce xD


Winogronowe ciastka

Awokado i słoiki

Kicie

Jakieś rolady dwie macie robić co chcę xD

Krowi donutowiec

Rzeczy z ryneczku Lidla xD

Ciasto jabłkowe


To  moja ulubiona rzecz :P

Galaretki

Duchy (które świecą w ciemności)

Toster z wyjmowanym tostem

Piernik

Talerzyk z owocami (gruszki, jabłka i figa)

Takie ciasteczka

Herbatnik w polewie truskawkowej 

I takie jagodowe ciastka

Czekoladowy napój chłodzony 

Deska z pomidorkiem

Dwa deserowe talerzyki

Babka wielkanocna

Dwa lody
I to reszta moich rzeczy (bo ja pokazałam te najfajniejsze moim zdaniem)


Okej to na tyle w tej notce. Mam nadzieję że w końcu ktoś skomentuje xD Ciekawe, kiedy nasz blog będzie popularny...Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz