wtorek, 10 czerwca 2014

Moooooooodelina- dokładne opisy ;3

Dzień dobry, cześć i czołem! Tu Grażyna. Dzisiaj wam ujawnię sekrety moich modelinowych rzeczy!


Cóż za nieposzlakowane pudełko! Będę w nim trzymać rzeczy z modeliny, gdy juz nie będą sie mieścić tu:


Tak a propos, pokazywałam nowe rzeczy? Nie? A no to macie zdjęcia:
Tacka serów, serniczek, kawa, tort Snickres, babeczky i jakieś muffiny xD
Najbardziej podobały mi się:
Snickres

babeczky

Serni <3
Byłam w fajnym sklepie ze starociami i kupiłam sobie
Miseczki

Jakieś dzbanki xd

Talerzyk <3

Miseczki BOOOM

I takie jakies cośtam XD

I tu jeszcze taki zegar który sie otwiera i ma fajną skrytkę :D



Moja ulubiona skrzynka to ta ostatnia.
Koraliki



Takie coś od czego robie idealne kształty na ciasto 

Narzędzia

Koraliki i taka buteleczka

Modelina fimo

I to były te rzeczy :DD No więc jak widac jest ich sporo, ale na szczęście robie z nich dobry uzytek.
Niedługo ide do Empiku, co oznacza MODELINĘ!!! To na tyle z dzisiejszej notki ^.^ papa
~Grazia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz