poniedziałek, 14 stycznia 2013

Jak ja się ciesze>>>

Wiecie dzisiaj przyszła moja paczka z allegro(jak ja lubie allegro)to były dwie modeliny FIMO biały i brązowy.Brązowy jest taki czekoladowo-karmelowy a biały to taki zwykły biały xD
Jeszcze byłam w TESCO i tam kupiłam sobie modeline TESCO z takimi wróżkami (były tez z autkami)ma sześć kolorów:biały(na szczęsćie dali biały),żółty,czerwony,niebieski,zielony,czarny.Nawet są ładne ale trochę małe ale da się wytrzymać na szczęście mam jeszcze całą paczkę odeliny ASTRA 12 kolorów trochę tego jest ale Tą modelinę ASTRA kupiłam w sobotę nie dzisiaj po 19 zł.Te dwie modeliny FIMOna allegro brązowa za siedem zł a biała za 3.50zł bo była promocja że druga za pół cen6y a dostawa to niewiem ok.10zł.Modelina TESCO była dość tania bo tylko 0.99zł!!!!a w innym TESCO 3.99 dziwne -_-.Nie pisze tej notki po to żeby sie pochwalić czy cos pisze np.dlatych cochćą sobie kupic jakąś modelinę i nie wiedza jaka czy coś w tym stylu.A po za tym nie miałam pomysłu o czym napisac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz