czwartek, 10 stycznia 2013

Moje narzędzia do modleiny

Cześć! Dziś mam wam do powiedzenia coś na temat moich narzędzi których używam podczas lepienia z modeliny. Jakich narzędzi używam i do czego?

  • Wykałaczki chyba każdy użył choć raz. Ja używam jej do robienia faktury, np. dziurki w cytrynie. Tak więc wykałaczka jest potrzebna :D
  • Zapałka. Do czego mi służy? Do robienia dziurek w donutach, a kwadratowa końcówka do robienia dziurek w gofrach. Ach, jakie to wszystko potrzebne!
  • Nożyk. Ja mam takie 2 wysuwane nożyki. Robię nimi właściwie wszystko: obkrajam, wycinam, dziurawię...Na serio, to chyba najpotrzebniejsza rzecz!
  • Palce XD 
No więc jak widać nie ma tu foremek. Bo ich nie używam. Przez to moje rzeczy nie wychodzą profesjonalnie, ale jednak jak się nauczę robić coś bez pomocy foremek to będzie mi wychodziło. Bo jakby tym "lepszym" modiniarkom zabrać foremki to czy by coś umiały???

Już niedługo kolejna notka! Komentujcie i papa ^^
Grażyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz