sobota, 12 stycznia 2013

Rady dla was!

Cześć! Tu Grażyna. Dziś wam doradzę w związku z modeliną, zakupem jej itp..
 Jak wiadomo, najlepszą modeliną jest FIMO jednak nie warto jej kupować. Bo kto by chciał wydawać fortunę na wszystkie jej kolory??? No bo przecież jedna kostka 9 złotych kosztuje. Ja kupuję ASTRA, moja modelina (jednak ta jest OKROPNA!) i fluorescencyjna od Herlitz czy jakoś tak ;3 I te są nawet dobre, nieźle mi się z nich lepi. Teraz o tym jak NIE WYBRAĆ beznadziejnej modeliny, jak mi się to dziś przytafiło. Na co uważać:

  • jeżeli ta modelina, którą wybierasz ma w nazwie tylko "modelina 10 kolorów" to wiadomo, że będzie bo kitu
  • nie polecam kupowania "mojej modeliny"
  • Pod żadnym warunkiem nie radzę kupować na  allegro! Ja widziałam modeliny, ale one wyglądały jak plasteliny! Ktoś może się nie znać, i tak napisać, że to modelina!
Trzy ważne zasady.
 Czy warto używać foremek? I jakie narzędzia? No ja nie używam foremek. Lepiej jest sie samemu nauczyć robić karbowane boki babeczki niż używać foremek. A nie??? Jakich narzędzi używam? Nie  najlepszym pomysłem jest kupowanie jakiś specjalnych narzędzi za 20 zł skoro można wziąć rzeczy, którą mamy w domu. Ja używam nożyka,wykałaczek oraz zapałek. 
 A więc to były dla was rady. Do następnej notki!!!

3 komentarze:

  1. Dzięki napewno z nich skorzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie, to ja zastanawiam się tylko czemu piszesz tyle negatywności...Modelina FIMO na dużo wystarcza wbrew pozorom bo sama z niej lepię..Na allegro warto kupować ale u osób sprawdzonych, a ty od razu wykluczyłaś wszystko.Jeśli chodzi o narzędzia to z nimi i foremkami wypada bardziej profesjonalnie i więcej osób kupuje..Nie pisałabym notatki na taki temat bez dokładnego sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany Anonimku, ujeżeli profesjonalizm dla ciebie to jest wiciśnięcie modeliny z foremki, to masz spaczone podejście do tego.
    Modelinowe~

    OdpowiedzUsuń