sobota, 12 stycznia 2013

Nowe rzeczy

Hej!!!!!!Dzisiaj Byłam w Rynku Odebrać rzeczy do Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy!A że w rynku jest taki Dom handlowy FENIX a tam jest całe piętro paiernicze więc pomyślałam ze kupie modelinę bo mi się skończyła.A naprzeciwko mojego domu jest TESCO a tam jest tylko taka bezfirmowa która nazywa sie modelina TESCO Jutro ją kupie tam jest 10 kolorów i kosztuje 2 zł więc zawsze to lepiej miec więcej na wszelki wypadek jakby było jakies święto i sklepy były by zamkiniete.Ale jak byłam w TESCO z mamą na zupach to jak wychodzi się z kas(a i modelina kosztowała 19 zł)to jest taka ini dosłownie mini (ona ma z 5 metrów)pasmanteria i  tam były takie fajne koraliki był taki prostokąt a wnim 8 przegródek z koralikami a w nich koraliki:zielone,brązowe,czerwone,niebieskie,żółte,takie ananasowe xD,przeźroczyste i poamrańczowe najbardziej podobaja mi się brązowe i przźroczyste kosztowały(jedno pudełko) 11.90zł

To nara!!!!!Udanego modelinowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz