niedziela, 20 stycznia 2013

Moje stanowisko do modelinowania(maja)

Hej!!!! Tu pisze Maja.Więc jak wiecie w tytule chciałam wam opisac moje stanowisko do modeliny Xd.Więc tak modelinuje na biórku(wiem że nie którzy mają do tego specjalne stanowisko typu stolik itd.ale ja lubie po prostu na biurku)ja mam biurko takiego dziwnego kształtu ale po lewej stoi laptop a ja zazwyczaj modelinuje rozmawiając z Grażyną na skype ale sama też modelinuje więc obok laptopa jest myszka i podkładka na myszkę xD odsuwam ją do tyłu i na ich miejsce daję białą podkładkę z biedronką w róg daję modelinę obok podkładki leży niebieski koszyczek w którym trzymam narzędzia(nożyk,koraliki itd.)wyżej obok podkładki i myszki leży pudełko na modeline i takie pudełeczko na bigle itd.za niebieskim koszyczkiem leży koszyczek Xd z nieupieczonymi rzeczami a tam trochę dalej już na innej części biurka(bo moje biurko ma tak jaby 2 częsci)to na tej drugiej leży koszyk Xd(wiem trochę sporo tych koszyczków)tam sa różne resztki typu jakieś stare modeliny,dwie modeliny typu fimo,i mini pudełko modeliny tesco na czarna godzinę.Pod biurkirm jest takie jedżące coś które ma szufladki w nich trzymam różne dziwne rzeczy(czasami nawet nie wiem że ja tekie miałam)ale na saemj górze nie wżadnej szufladce trzymam pudełko z upieczonymi rzeczami a nad tym wszystkiem jest pułka na której wszystko trzymam jak nie modelinuje.A wszystko oświetla moja najukochańsza lampcia <3

Nie zapmnijcie o rzezcach dla babci i dziadka <3
Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz