poniedziałek, 14 stycznia 2013

Polecane.........:D

Hejka dziś wam powiem jakie osoby z youtube i z blogów polecam!!!!!!!!!!
No więc najlepsza jest ModelinaFashion z YT bardzo ładnie lepi ja z niej biorę przykład i też staram się tak lepić nawet mi wychodzi :) Więc też możecie wpiszcie sobie to na youtube i obejrzyjcie jej filmiki!
Polecam też CharmsStudio ale ona już chyba nie lepi bo ma mało filmów i dawno nie dodawała. Ma też  bloga wejdźcie sobie na te kanały. Ale ona robi z foremek i to jest minus ;//
Lubię bardzo DragonFly303 czy jakoś tak ona też robi ładne rzeczy i ja biorę z niej przykład wzoruję sie na tych lepszych i mi takie rzeczy wychodzą mam nadzieję, że też będę lepić tak ładnie jak one (ja i Maja mamy taka nadzieję. Prawda, Maja?) 
Tak więc oto one wchodźcie na kanały pozdrawiam was ciepło i bardzo dziękuję za kolosalną liczbę komentarzy i wyświetleń to tyle dla mnie znaczy i ciesze się, że podoba wam się moja modelina i notki!!1 Papapapa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz