czwartek, 10 stycznia 2013

Modelina

Hej!Długo nie pisałysmy ale wybaczcie szkoła...Sami wiecie.Niestety nie dodam zdjęć bo na moim kompie sie nie da.więc napisze jaką modeline warto kupic a która nie:



Jeśli chodzi o modeline FIMO jeszcze nigdy jej nie miałam:( Ale z opisów różnych ludzi widać że jest dobra i warto ją kupic nie stety nie jest zbyt tania
cena:ok.9zł(za jeden kolor)

Modelina ASTRA lubie ją ma fajne kolory oprócz takiego zielonego.W więszości sklepów można ją dostać.I cena jest dobra
cena:ok.10 zł(6 kolorów)
cena:ok.20zł(12 kolorów)


Moja Modelina ja widziałam ją tylko w "auchan" ale moze gdzieś indziej tez jest trochę się kruszy ale jest fajna tylko niektóre kolory są takie mdłe ale może być.
cena:ok.5zł

Modelina(ona nie ma nazwy)ja używam ją najczęściej juz mam jej druga paczkę ma 24 kolory i jest fajna mało się kruszy jest miękka i łatwo zmieszać kolory.Więc mi podoba się i to bardzo
cena:ok 20zł(24 kolory)

Więcej modelin nie używałam :)


 Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz