sobota, 26 stycznia 2013

Zdjęcia

Hej dziś pokażę zdjęcia które wzięłam z internetu. Możecie sobie na nie popatrzeć i zrobić to co na nich jest. Zapraszam!!!
Takie oto dorodne wyroby możecie zrobić.Niestety jak widać dużo rzeczy a może nawet wszystkie są z foremek

Mniam

O ja mam dużo kanapek w ten deseń


Cóż to za nieposzlakowany herbatnik!

Takie owoce i warzywa

Lizaczek

Słodkie ciasteczka kawaii zrobiłam wszystkie razem z Mają

tutorial na mięso

Bombajajo

Wprawdzie to jest za trudne ale da się zrobić

cukierki

warzywka

pyszne zdrowotne kanapki



słodycze

jedzonko

pierniczek z patyczkami fimo i brudną łyżką

jamjam

salaterka

spożywcze akrytuły

parasolki

jakieś spleśniałe serki

deser z łopatą

sushi <333

kawaii

co to za kupa?

o znowu kawaii skąd ja to mam

i na koniec przepyszny lunch. Mogę taki zrobić bo jest dorodny
No więc polecam robienie tych rzeczy JAK COŚ ONE NIE SĄ MOJE!!!!
Jak chcecie pomysły to wpiszcie w google grafika "jedzenie z modeliny" i wam wyskoczą a najlepiej wpisać "słodycze z modeliny" wtedy to dopiero coś!
Już upiekłam rzeczy z modeliny w następnej notce policze je i wam pokażę <3333
No to jutra!
Niech grzyb będzie z wami!


2 komentarze:

  1. Ty tych rzeczy sama nie robiłaś no nie ??? a łyżeczka na ciastku nie jest brudna tylko wykonana ze srebra tybetańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty tych rzeczy sama nie robiłaś no nie ??? a łyżeczka na ciastku nie jest brudna tylko wykonana ze srebra tybetańskiego :)

    OdpowiedzUsuń